welcome to my personal corner,
welcome to my world, it's all about me.
My life's pieces.

我的简介

Tanjung Piandang, Perak, Malaysia
狮子女·相信奇迹·热爱明天·珍惜·爱·

Monday, May 10, 2010

yesterday is mother's day lo ^^
wish my mum happy mother's day=)
10s Eu ~
loV3 euuu——————
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
不懂要说什么
我总觉得我真的真的被你忽略了
对不起
我想我应该真的真的很自私吧~
我没有要你什么都跟我说!
我这样写纯粹只是发泄而已
我怕你会说我烦
我怕你会说我很讨厌
我怕你会说我很自私
我怕————————————

No comments:

Post a Comment

comment=)